سوالات متداول

1751347

شما چه تشکی را برای خرید به ما پیشنهاد می‌کنید؟
اساساً انتخاب تشک کاملاً سلیقه‌ای است. شرایط فیزیکی و روحی، عادات خواب، سفارش پزشک و بودجه افراد از مهمترین عوال تعیین کننده در انتخاب محصول مورد نیاز است. تجربه نشان داده است حس مطلوب یک فرد نسبت به یک تشک می‌تواند کاملاً‌ در فرد دیگر حس نامطلوب ایجاد نماید. بنابراین اگر بیماری خاصی ندارید بهترین فرد برای انتخاب تشک مناسب خود شما هستید که باید با درنظر گرفتن علایق و عادات خواب خود، اینکه دوست دارید بر بستری نرم بیارامید یا بستری سفت یا نیمه سفت نسبت به انتخاب تشک اقدام نمایید. فقط توجه فرمایید الزاماً گرانترین تشک مناسب‌ترین تشک برای شما نیست. تعداد لایه‌ها، الیاف، نوع فنرهای و اسکلت بکار رفته در تشک‌ها تعیین کننده قیمت آنها است نه کیفیت آنها. همه تشک‌های رویال در جایگاه خود از مرغوبترین مواد اولیه تولید شده و دارای بهترین کیفیت هستند.

قیمت محصولات را چگونه بیابیم؟
شما می توانید با مراجعه به صفحه محصولات، قیمت محصول مورد نظر خود را با توجه به ابعاد مورد نظر بیابید. فقط توجه داشته باشید قیمت‌های منعکس شده در سایت قیمت تهران بوده و برای شهرستانها بین 4 تا 6 درصد افزایش قیمت خواهد داشت.

برای دیسک کمر و یا بیماری های خاص کدام تشک مناسب است؟

در مواقعی که شما از یک بیماری خاص در ناحیه کمر، ستون فقرات و گردن خود رنج می‌برید بهترین فردی که می‌تواند شما را در انتخاب تشک مناسب راهنمایی کند پزشک معالجتان یا فرد متخصص در حوزه‌های مرتبط می‌باشد. مثل پزشکان مغز و اعصاب، پزشکان ارتوپدو فیزیوتراپها. لذا ما نمی توانیم به طور کلی توصیه خاصی را به شما نماییم.

محافظ تشک را چگونه بشوییم؟

محافظ تشک را می‌توانید در دمای پایین ماشین لباسشویی و با دور پایین شستشو نمایید. از آنجاییکه حداقل دما در ماشین‌های مختلف متفاوت است لذا فقط توجه فرمایید که آب شستشو بایستی سرد باشد. سعی نمایید از پودر لباسشویی بدون آنزیم در شستشوی پد محافظ استفاده نمایید.

تفاوت بین تشک فنری و فنر منفصل و اسفنجی چیست؟

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه محصولات شرکت اطلاعات مکفی را از ویژگی‌های گروه‌های مختلف بدست آورید. همچنین امکان مقایسه بین تشک‌های مختلف یک گروه یا گروه‌های مختلف با هم نیز در بخش محصولات شرکت فراهم شده است که می‌توانید از آن برای کسب اطلاعات کافی بهره بگیرید.

چگونه تشک خود را بشوییم؟

اساساً امکان شستشو برای هیچ تشکی فارغ از هر مدل و برندی قابل وجود ندارد. تشک‌های رویال نیز از قاعده مستثنی نیستند. لذا توصیه ما به شما برای تمیزنگاه داشتن رویه تشک خود،‌ استفاده از پد محافظ تشک است که می‌توانید به راحتی هر از چند گاهی آن را با آب سرد شستشو نموده و مجدداً روی تشک خود بکشید. تنها در موارد بسیار خاص که مجبور به تمیز کردن رویه تشک هستید می‌توانید با استفاده از دستمال مرطوبی که توسط کف شامپو فرش نمناک شده است نسبت به پاک کردن سطح کثیفی و لک اقدام کرده و بعد تشک را در معرض جریان هوای آزاد قرار دهید تا کاملاً خشک شود. دقت نمایید که دستمال مورد استفاده نباید خیس و آغشته به آب باشد و دوم اینکه حتماً تشک خشک خشک گردد. در غیر اینصورت احتمال ایجاد بوی نامطبوع در سطح تشک وجود دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *