تشک دو نفره رویال

تشک دو نفره رویال:

سایز تشک:

alba11

یکی از مهمترین جنبه های خوابی خوب و آرام داشتن تشک  مناسب می باشد باید اطمینان حاصل کنید که فضای  استراحت انتخابی مناسب شما می باشد یا نه؟گاهی فرد تشکی را انتخاب و خریداری می کند و بعد از خرید متوجه می شود که فضای تشک و اندازه تشک اون احصاص راحتی که باید داشته باشد را ندارد و در رختخواب خود راضی نیستیم بهتر است از فبل از خرید به نمودار سایز های موجود تشک استاندارد توجه داشته باشید . تشکی انتخاب کنی که نه کوچک باشد و نه انقدر بزرگ که فضای اتاق را بگیرد.ابتدا فرد باید توجه داشته باشد که تخت یک نفره یا دو نفره می خواهد و ابعاد یک نفره یا دونفره در چه سایزی باشد ، سایز تشک دونفره 160×200 سانیتی متر است.

هر سرویس خواب از اجزای زیر تشکیل شده است:

۱-     یک تخت خواب دو نفره با سایز استاندارد ۲۰۰*۱۶۰

۲-     یک آینه و یک میز و صندلی آرایش

۳-     همچنین دو عدد پایتختی

۴-     کمد لباس

البته کمد لباس در صورت تمایل مشتری می تواند به سرویس خواب اضافه گردد و جز ملزومات سرویس خواب نیست. هرچند که هر کدام از سایر اجزا نیز به صورت جداگانه قابل سفارش هستند. مثلا امکان سفارش تخت و پایتختی بدون میز آرایش و یا بطور کلی امکان اضافه کردن و یا حذف کردن هر کدام از اجزا امکان پذیر است.

همانطور که ذکر شد سایز استاندارد برای تخت های دو نفره ۲۰۰*۱۶۰ می باشد که بسته به نیاز مشتری و با توجه به سایزهای موجود در بازار، این سایز قابل تغییر به سایزهای بزرگتر مانند ۲۰۰*۱۸۰ و نیز ۲۰۰*۲۰۰ می باشد. متناسب با هرکدام از سایز تخت های ذکر شده تشک نیز در بازار موجود می باشد اما برای سایزهای غیر متعارف تشک باید به صورت سفارشی ساخته شود.

تخت های یک نفره نیز دارای ابعاد متفاوتی هستند می توان آنها را چنین دسته بندی نمود:

۲۰۰*۹۰

۲۰۰*۱۰۰

۲۰۰*۱۲۰

۲۰۰*۱۴۰

مانند تخت های دو نفره متناسب با هرکدام از سایز تخت های ذکر شده تشک متناسب با سایز آن تخت نیز در بازار موجود می باشد و برای سایزهای غیر متعارف تشک باید به صورت سفارشی ساخته شود.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *