تشک یک نفره رویال

تشک یک نفره:

punch6

تشک و تخت های موجود در بازار در ابعاد مختلف برای سلیقه های مختلف تولید می شود. این امر بسیار مهم است که که ابعاد تشک و تخت یک اندازه باشد تا بابت تعویض مشکل یا ضرر مالی متوجه خریدار نباشد.

در صورتی که هنوز تخت یا تشک خود را خریداری نکرده اید، ابتدا برای اندازه تخت تصمیم گیری کنید و پس از آن اقدام به خرید تخت و تشک خود نمایید.

در صورتی که تخت خود را خریداری کرده اید یا از تخت قبلی خود می خواهید استفاده کنید، ابعاد تخت را به شیوه ای که توضیح داده خواهد شد اندازه بگیرید سپس برای خرید تشک با ابعاد مورد نظر اقدام فرمایید.

تمامی افراد بعد از پایان یک روز کاری پر مشغله و شلوغ در آرزوی خوابی آرام و لذت بخش و راحت هستند و این آرزو میسرنمی گردد جز با برخورداری از سرویس خواب مناسب که در میان لوازم سرویس خواب، تشک حرف اول را در کیفیت خواب شما می زند.

انتخاب تشک مناسب دغدغه همه خانواده هاست که معمولا با سوالات زیر مواجه می شوند:
کدام تشک را انتخاب کنم؟ چه نوع تشکی سلامتی را تضمین می کند؟  از چه برندی خرید کنم؟ بهترین تشک کدام است؟  با توجه به بودجه من چه تشکی مناسب و متناسب با نیازهای من است؟

اگر متاهل هستید حتما با همسرتان به خرید تشک بروید. این مهم است که تشکی را خریداری کنید که هم نیازهای شما را برآورده سازد و هم همسرتان در آن احساس راحتی و آرامش داشته باشد.

سایز تشک یا تختخواب شما :

اول از همه بریم سراغ سایز تشک ها که در ۵ سایز زیر ارائه می شود .
mattressتشک یک نفره ۲۰۰*۹۰

mattressتشک یک نفره ۲۰۰*۱۲۰

بودجه:

در مرحله بعدی باید بودجه کنار گذاشته شده برای تهیه تشک را مشخص کنیم تا در وقت خود صرفه جویی کرده همچنین بتوانیم راحت تر تشک خود را انتخاب کنیم. بعضی از افراد فکر می کنند اگر تشک خیلی سفت باشد بهتر است در صورتی که تشک خیلی خیلی سفت برای سلامتی مضر است وهم اینکه طی چند ماه خراب و غیر قابل استفاده می شود این نوع تشک ها به صورت غیر استاندارد درکارگاه های غیر قانونی و بدون مجوز تولید و روانه بازار می شوند نمونه دیگری از تقلب تشک در بازار به این شکل می باشد که تشک فنری قدیمی شما را درب منزل خریداری کرده و سپس با طرح و شکلی نو آن را بازسازی کرده و به نام تشک نو و سالم به فروش می رسانند.

وزن:

معیار بعدی برای انتخاب تشک مناسب ، وزن شخص می باشد که باید در انتخاب تشک لحاظ شود چرا که هر چه وزن بالاتر باشد باید تشکی با استحکام بالاتر انتخاب کنیم و کمترین حالت ارتجاعی را نیز داشته باشد ، همچنین برای وزن های پایین تر معمولا  تشک های نرم تررا پیشنهاد می کنیم.

دوام :

کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تشک بسیار مهم است شاید برای خریدن جنس با کیفیت نیاز به هزینه بیشتری باشد اما مطمئن باشید که هزینه کردن در کیفیت جنس شما را در دراز مدت راضی خواهد کرد . شاید از اطرافیانتان شنیده باشید که بخاطر خریدن تشک ارزان از تشک خود رضایت ندارند.

فضا :

اگر تشک خیلی کوچک باشد ، آرامش و آزادی زمان خواب را از شما خواهد گرفت یک فرد سالم باید در حدود ۴۰ تا ۶۰ مرتبه در طول زمان استراحت بر روی تشک غلت می خورد.

استحکام : 

کیفیت مواد استفاده شده در تشک بسیار مهم می باشد . شاید برای خرید تشکی که دارای درجه کیفیت بالاتری است مجبور به پرداختن هزینه بیشتری شوید، اما مطمئن باشید که این هزینه ارزشش را دارد با این مقدار هزینه می توانید نه تنها مدت زمان بیشتری  از آن استفاده کنید بلکه جسمتان نیز در آرامش کامل به سر می برد.

راحتی :

دوره آن زمان که می گفتند تشک حتما باید سفت باشد به سرآمده است تحقیقات گویای این مطلب است که تشک های معمولی یا بهتر است بگوییم طبی فنری توانایی بهتری در مهارکردن کمر درد نسبت به تشک های سفت دارند . در هنگام تست تشک به حالت قرار گرفتن باسن، کمر ، سرشانه بر روی تشک دقت کنید و وضعیت خود را بسنجید زیرا در هنگام استراحت بیشترین فشار بر روی این ناحیه ها می باشد

انواع تشک

باید از برند های معتبری که در این زمینه فعالیت دارند آگاهی کامل داشته و اطلاعاتی در مورد تکنولوژی ساخت تشک ها داشته باشیم که مختصرا به آنها می پردازیم وبرای آشنایی کامل به مقاله انواع تشک ها مراجعه کنید .

۱- تشک های فنری نرم ارزان و سبک هستند و درجه ی سفتی نرمی آنها از ۱ تا ۳ می باشد

۲- تشک های طبی فنری که راحت ترین و پرمصرف ترین تشک ها در میان ایرانیان محسوب می شود و دارای طول عمر مطلوب و همچنین مناسب تمامی سنین می باشد و درجه سفتی نرمی آنها بین ۴ و ۵ است و تفاوت این نوع تشک ها در طول عمر و راحتی خواب می باشد که در قیمت تمام شده آن تاثیر دارد.

۳- تشک های طبی (ارتوپدیک) برای کسانی پیشنهاد می شود که در ناحیه کمر و ستون فقرات مشکل دارند و یا کسانی که می خواهند با هزینه بیشتری  از به وجود آمدن این مشکلات در آینده پیشگیری کنند این نوع تشک های بدون فنرمی باشد و از کمترین حالت ارتجاعی برخوردار است.

ارتوپدها معتقدند بهترین تشک آن تشکی است که شخص بر روی آن احساس آرامش می کند و بعد از این امر وزن شخص، مشکلات ستون فقرانی و… مطرح می  گردد. مثلا یک شخص با وزن بالا در تشک فنری کاملا فرو می رود و برای سلامتی وی مضر می باشد در حالی که یه شخص لاغر تفاوت چندانی میان تشک فنری و تشک طبی را احساس نمی کند.luxury-bedset

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *